20170505_09062620170505_09034920170505_12451320170505_12481820170505_12552720170505_13025920170505_130611G144jhlq_9EDhBN_XZveGc (1)

5 травня учні Добрянської ЗОШ I-III ст. взяли участь у районному етапі конкурсу (Джура) “Сокіл”. Дитячо-юнацька військово-спортивна патріотична гра «Сокіл» («Джура») Українського козацтва є базовою і основною позакласною формою оборонно-масової і спортивно-оздоровчої роботи, початкової військової та фізичної підготовки, ідейно-політичного, морально-психологічного та національно-духовного виховання учнівської молоді в позаурочний час, а також допризовної та призовної молоді за місцем проживання.

Учні взяли участь у таких конкурсах:

– конкурс «Впоряд» (стройова підготовка);

– змагання «Відун»;

– конкурс «Стрільба

– змагання «Рятівник»;

– конкурс «Ватра»;

– туристсько-спортивна смуга перешкод;

– конкурс «Теренова гра»;

– змагання «Перетягування линви»;

– змагання «Штовхання гирі»

– конкурс звітів про домашнє завдання.

На превеликий жаль, учні нашої  школи не здобули призового місця, але  здобули 5 грамот, весело та з користю провели час, отримали купу позитивних вражень.

  1. Леся коментує:

    Честно говоря,давно так весело не проводила своё свободное время .Было невероятно весело и интересно)Разнобразие конкурсов,эстафет)Отдохнули телом и душой) Огромное спасибо учителям которые нас сопровождали))И всем кто был с нами)

  2. larisa коментує:

    Дякую, Леся!

  3. Анонімний коментує:

    “Нащадки козакiв” – найкращi !!! Спасибi всiм!!!

  4. Анонімний коментує:

    Дякуємо організаторам конкурсу та вчителям, які нас супроводжували. Було цікаво провести час на природі у колі друзів. Дізналися багато нового та отримали море позитивних емоцій)

  5. Олег коментує:

    Мне очень понравилось это мероприятие. Было очень весело , я хорошо провёл своё время на природе с друзьями . В общем всё прошло замечательно!

  6. larisa коментує:

    Ви молодці! Зробили, що могли, на наступний рік будемо готуватися краще!

Підтвердіть, що Ви не бот - виберіть чоловічка з піднятою рукою: